Ga naar inhoud

Source jDrtic of vergelijkbare tool?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geinspireerd door het Drtic ondertitel script van Dennis ben ik bezig om een algemenere manier te maken om dmv Flexmenue een titel in te toetsen, een lijst met resultaten te laten zien, bij keuze de ondertitel te downloaden en converteren en in de juiste Drtic directory te zetten op de DB.

Nu heb ik de oplossing werkend, maar aangezien ik de convertie naar Drtic alleen on linux in Java kan doen moet ik via een CGI script op mn Linux server om de ondertitel conversie te doen. Ik ben helaas alleen maar Winblows versies tegen gekomen en dan de Java jDrtic. Maar Java draaien op de DB zelf is geen optie, decompileren aanpassen en weer opnieuw compileren is een monniken baan (als het al lukt).

Weet iemand een andere tool die ondetitel conversie kan doen naar het Drtic formaat op Linux of heeft iemand de source van jDrtic zodat ik die kan cross-compilen in C ?

Geplaatst:

Waarom is java draaien geen optie? Een JRE zou toch moeten draaien op de dreambox?

Geplaatst:

De CPU is veeeel te traag hiervoor. En Java is nochal een memory hog dus de 64Mb is niet echt toereikend. Het zou moeten werken, maar ik denk dat het de box destabiliseerd. Daarnaast is de JRE nochal omvangrijk, dus is het voor mensen die alleen in flash draaien zowizo geen optie.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen