Ga naar inhoud

geen geluid en wazig beeld op DM7000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste mensen, voor dat ik begin over probleem wil ik wat vragen? ik install meestal officiale CVS 109.1d LZMA op DM memory en andere alternative image als PLi of davinci enzo in usb stick, nou mij vraag is dat ik kan gewoon usb stick aan de kant zetten en een van alternative lzma images bijvoorbeeld PLi direct op DM memory flashen of gaat niet? dat was mijn eerste vraag en tweede is dat als ik nieuwe image flashen eerste paar uur is goed alles en niets aande hand maar na dat geluid gaat weg en beeld word wazig en met booten en restarten helpt ook niet en moet ik weer flashen en weer gaat goed voor een paar uur en weer hetzelfde verhaal. kan iemand graag misschien mij vertellen zou waar probleem ligt of iemand ooit hetzelfde probleem gehad en moet ik ook bijvoegen dat voor flashen nieuwe image ik gebruik altijd dreamup en vervolgens erase image flash ik eerst en daarna 109.1d image.

Geplaatst:

ik heb inmiddels PLi LZMA image in DB flash memory geflashed en werkt prima beeld is goed en geluid ook, dus probleem of licht aan mijn usb stick of usb aansluiting van DB of als ik via flashwizard v6.3. zet ik image op usb stick doe ik het niet goed, moet ik soms wat invinken of uitvinken?? of zijn er een bepaalde usb stick merken dat met DB beter werken? mijn is 128mb acer usb 2.0 ??

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen