Ga naar inhoud

Krijg Dream met Gemini 2.8 in flash niet meer in multiboot

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een week of wat ben ik aan het knoeien(stoeien) om Dream7000 met Gemini 2.8 in flash weer in multiboot mode te krijgen in combinatie met USB stick. Vreemd vind ik eveneens dat ik bv. zenderinstellingen ook niet gewijzigd krijg. Kan dus ook geen boeket wijzigen/aanvullen met programma Dreamboxedit. Wie kent dit probleem of ligt het mogelijk aan Gemini 2.8 die niet in flash mag.

Groet

Jack

Geplaatst:

Heb je een flash erase gedaan nadat je de image geplaatst hebt? Worden andere settings zoals bijvoorbeeld de audio-preferentie in de webinterface wel opgeslagen na een reboot?

Ikzelf gebruik ook een multi-boot opstelling, maar plaats altijd een kale CVS-image in de flash en de volledig aangeklede images op de USB-stick. Ik zou het dus niet weten of Gemini niet goed werkt in de flash, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk!

Groeten!

Geplaatst:

Gebruik je naast de usb ook een hdd! Bij mij wil het alleen als ik multiboot op HD zet en usb eruit doe.

Humax 5100

"Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen