Ome Merde Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Polar Light on Image Here is brand new Image from Doppie - Polar Team 13.4 2006 Linux Kernel Linux verson 2.6.9.R3 Gcc verson 3.3.4 Fimware relase 1.2.0. 13.04.2006 Fp Firmware 1.01 Web Interface 5.9.7 -Expert Ecm info in Blue Panel and for 7000 extra dowload languages /var to usb Enjoy. Doppie and The Polar Team DOWNLOAD [color:"#666666"] niet getest [/color] deze ruimte is te huur
satvet Geplaatst: 15 april 2006 Geplaatst: 15 april 2006 Eén ding moet je beslist niet doen met dit image, het op je CF zetten en dan vragen om het bestandsformaat van je CF te controleren; je bestandsformaat wordt gelijk om zeep geholpen, ondanks dat er zogenaams alleen een controle wordt uitgevoerd.
bromtol Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 Polar Light on is echt een superimage. met name voor mensen die Hydra missen. ik heb wel de bovenste skin (Doppie small 4:3) genomen. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen