Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Mijn ervaring is ook dat hij tijdelijk 'freezed'. Als je wacht dan komt hij ineens weer 'vrij' en kan je doorzappen. Kan wel eens een minuut duren.
Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Hallo Rai, Nu blijft de vraag of dit op te lossen is. Als ik de reacties zie dan zijn er genoeg mensen die ook met dit probleem te maken hebben. Het klopt inderdaad dat de ontvanger soms weer tot leven komt als je even wacht. Als je spreekt over een "tone", spreken we dan over 22 Khz tone? Het is toch jammer dat je deze box niet goed zou kunnen gebruiken om bv naar feeds te kijken. Misschien is dit een uitdaging voor een programmeur om dit op te lossen. Bedankt voor de reacties, Hans
Gast Geplaatst: 19 april 2006 Geplaatst: 19 april 2006 Hallo Henk, Het klopt helemaal wat je hier beschrijft. Ik deel deze ervaring ook. Zou het kunnen zijn dat de ontvanger vast loopt op ruis wat hij binnen krijg. Raakt de decoder in de ontvanger in de stres ? grtn, hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen