Ga naar inhoud

Portugees/braziliaanse zenders ontvangen via de Dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me helpen ik ben nogal een newbie in schotelland.

Op dit moment ben ik aan het zoeken naar een mogelijkheid om op een goede manier brazilaanse / portugese zenders te ontvangen.

Is het mogelijk om via de dreambox braziliaanse zender te ontvangen of is het niet mogelijk om aan keys te komen? Is het eventueel mogelijk om een TV Cabol kaart in een dreambox te plaatsen ?

Geplaatst:

Vragen naar keys is exit. Zeker als je dat net als deze meneer direct na het aanmelden op sat4all al doet. De regels zouden nu immers nog fris in het geheugen moeten zitten.

Ook de "je hebt een pm" meneer heeft een waarschuwing:

4. Vragen stellen? Kies de juiste methode!

Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun vragen of opmerkingen duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of dezelfde vraag meerdere keren in verschillende forums stellen. Neem daarnaast ook niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp.

Verder kan je via dit board privé met anderen communiceren (PM = Private Message ). Het is echter niet wenselijk om openlijk en via een posting:

- te vragen om "iets" per PM te ontvangen

- te melden dat je een PM stuurt of verstuurd hebt

Een privé vraag of aanbod aan een lid hoort dus privé te blijven. Dan is het dus verstandig om dergelijke vragen of opmerkingen gewoon via PM te plaatsen. De persoon die een PM ontvangt wordt daarvan automatisch uitgebreid op de hoogte gebracht. Daar hoef je die persoon dus niet via het forum op te wijzen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.