Gast Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Blijkbaar zijn de lijsten van Shoutcast aangepast, want ik krijg in Gemini 2.8 'n foutmeldingn in DreamnetCast, dat er 'n upgrade uitgevoerd moet worden. Ik vraag me af wat ik moet aanpassen & waar dit bestand staat. Ik kon alleen maar de stations.xml vinden.
satfly Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 De melding die jij noemt ken ik niet, maar ik gebruik dan ook niet de Gemini versie (ik gebruik de Plugin in PLi). Maar het klopt dat de playlist id's op shoutcast eens in de zoveel tijd worden aangepast. De linkjes in je stations.xml verwijzen dan naar verkeerde id's. Ik kan dan ineens geen enkele zender meer starten. Het volstaat dan om via de settings van Dreamnetcast even een een nieuwe stations.xml te downloaden. Helaas moet ik dan wel weer handmatig mijn favo zenders in bovenin de playlist zetten. Keep firing, Assholes!
Gast Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Dat klopt, maar dat zijn jouw eigen fav. stations. Normaal gesproken heb je ook 'n "Top100" lijst. Mijn favoriete zenders van Digitally Imported staan zowat altijd bovenaan met de up to date links, vandaar dat ik altijd die lijst gebruikt. Helaas werkt die lijst nu dus niet & weet niet waar die die lijst vandaan haalt.
satfly Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Ik gebruik ook de top-100 (of top-300) als basis. Ook die zenders veranderen van ID. Keep firing, Assholes!
Gast Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Werkt die bij jou dan wel? Ik had net al op IHAD gekeken, maar daar had iedereen hetzelfde probleem, alleen nog geen oplossing.
satfly Geplaatst: 23 april 2006 Geplaatst: 23 april 2006 Ah, ik zie nu wat je bedoelt. Als ik in Dreamnetcast een nieuwe lijst wil downloaden dan lijkt dit goed te gaan maar als ik vervolgens de nieuwe lijst open dan staat er alleen dit: "UPGRADE NEEDED! Please ask your software authors to upgrade their SHOUTcast directory support!" De inhoud van stations.xml is dan dit geworden: <?xml version="1.0" encoding='UTF-8' standalone="yes"?> <WinampXML> <playlist num_entries="1" label="SHOUTcast top 1"> <entry Playstring="http://localhost:8000"> <Name>UPGRADE NEEDED! Please ask your software authors to upgrade their SHOUTcast directory support!</Name> <Genre>Please Upgrade</Genre> <Nowplaying>Please Upgrade</Nowplaying> <Listeners>1</Listeners> <Bitrate>128</Bitrate> </entry> </playlist> </WinampXML> Het ziet er dus idd naar uit dat de maker van Dreamnetcast een aanpassing moet maken in de manier waarop de zenderlijst wordt gedownload. (Nu maar weer even mijn oude stations.xml er in zetten, die doet het voorlopig nog) Keep firing, Assholes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen