Gast Geplaatst: 26 april 2006 Geplaatst: 26 april 2006 Hoe kan je hier normaal gebruik van maken, ik vind dit nu knap waardeloos. Als ik bv een .avi file naar de map hdd->movie kopieer dan ziet hij deze file niet staan? Ik ga er wel vanuit dat hij dit kan afspelen? Hoe zit het met divx kan hij dit wel afspelen? Met de zoek functie kon ik hier niks over vinden, ik hoop dat iemand dit weet.
Gast Geplaatst: 26 april 2006 Geplaatst: 26 april 2006 Bedankt voor de antwoorden. Nu snap ik dat niemand in de toekomst kan kijken, maar zou het wel mogelijk zijn om deze files af te spelen als iemand hier een programma voor schrijft? Of kan de DM dit niet aan?
netdata Geplaatst: 27 april 2006 Geplaatst: 27 april 2006 dit is al vele malen besproken op het forum ongecodeerde DVD's lukken, gecodeerde niet wegens licentie's Andere dan MPEG I/II/III zal de dreambox NIET kunnen verwerken. De CPU is te zwak (vooral het ontbreken van floating point bewerkingen) en die heb je net nodig voor andere codexen mss komt er een VLC plugin dan kan je van PC naar dreambox streamen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen