martjeB Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Geplaatst: 1 mei 2006 Meteen mounten van var gaat niet goed. De box hangt dan. Probleem is dan misschien dat de var niet compleet is. Met copieren wil nml. niet alles. Misschien had ik eerst unmount var moeten doen? Andere vraag is waar nou precies de var moet. Mag ik dat zelf bepalen of verwacht pli die directory met dat nr? Ik ben nog even bezig geweest met de plugin directory alleen; dat lijkt goed te gaan en mag ook misgaan. De key directories kunnen niet wegens verschillende cs accounts. Hoe kan ik trouwens de commando's die ik handmatig intyp in een bestand stoppen en in 1x runnen ( bat file in dos?) Gtz. Martje B
dAF2000 Geplaatst: 2 mei 2006 Geplaatst: 2 mei 2006 Commando's kun je gewoon in een file typen en da's alles. Chmod niet vergeten. Misschien is 't handiger om alleen de plugins enzo te delen. In je /var staat ook heel de Dreambox-configuratie en da's niet altijd slim om zomaar op een andere Dreambox te delen.
martjeB Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Geplaatst: 2 mei 2006 Citaat: Commando's kun je gewoon in een file typen en da's alles. Chmod niet vergeten. En heeft die file dan nog een speciale extensie? Citaat: Misschien is 't handiger om alleen de plugins enzo te delen. In je /var staat ook heel de Dreambox-configuratie en da's niet altijd slim om zomaar op een andere Dreambox te delen. Ik heb nu inderdaad de plugins werkend. Als ik het netwerk losneem heb ik de paar standaard in PLi aanwezig. Met netwerk en mount opeens alles wat ik er , via het panel! opgezet heb. Gtz. Martje B
dAF2000 Geplaatst: 2 mei 2006 Geplaatst: 2 mei 2006 Citaat: En heeft die file dan nog een speciale extensie? Nee, zolang je maar "chmod 755 <file>" doet. Citaat: Ik heb nu inderdaad de plugins werkend. Als ik het netwerk losneem heb ik de paar standaard in PLi aanwezig. Met netwerk en mount opeens alles wat ik er , via het panel! opgezet heb. Dat lijkt me ook wel voldoende, toch? Configuraties wil je toch niet sharen omdat ze per box specifiek zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen