abu_ilya Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb geen geluid op Arrabia op 13° Oost op 12673MHz, vertikaal, fec 3/4, symbol rate 27500 Ik stel volgende vreemde zaken vast: 1. Toen ik mijn settings downloade met dreamboxedit, zag ik dat de audio pid en het namespace-getal voor Arrabia verschilden van diegene die ik bekom als ik de info button van de afstandsbediening twee keer snel kort na elkaar indruk. 2. De zender "arrabia" is niet terug te vinden in Lyngsat Hier mijn vragen: 1. Zijn de getallen (audio pid, namespace ...) die ik bekom als ik de info-toets gebruik de juiste? 2. Kan iemand hier mij vertellen wat "de juiste getalletjes zijn" voor Arrabia zodat ik er ook geluid bijkrijg? dank bij voorbaat abu_ilya
opzolder Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 Deze zender staat bij lyngsat als Rabiha. SID=4 VPID=46 APID=47. Overigens staat bij mijzelf de APID op 48, maar ik heb al weer even niet gekeken dus ik weet niet of die geluid geeft. Groeten van de zolder.
opzolder Geplaatst: 2 mei 2006 Geplaatst: 2 mei 2006 Lyngsat is weer het meest betrouwbaar: APID 47 geeft geluid, de door mij genoemde APID niet. (Ook de transcriptie door lyngsat van de naam naar Rabiha vond mijn vrouw beter dan die van Eutelsat, Arrabiaa.) Groeten van de zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen