satvet Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 Gisteravond in Gemini 2.8 even zitten spelen met MGCamd en diverse varianten hiervan die de download aanbiedt. Hierna teruggeschakeld naar Newcamd 6.09 en een opname gaan bekijken. Toen ik terugschakelde naar TV meldde Newcamd can't decode. Ook Newcamd 6.05 gaf geen beeld op CD pakket. Herstarten van de CAM's maakte geen verschil. Even Newcamd conf. even opnieuw eroverheen installeren en voila, weer beeld. Zit er in het MGcamd pakket iets dat de Newcamd verstoord? BTW CIC gaf met MGcamd geen info (anders dan start Newcamd of MGCam), zelfde probleempje als bij de laatste Newcamd?
Gast Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 Het enige dat ik weet is dat mgcamd de newcamd.conf leest om te connecten naar Cardserver/Newcs. En mgcamd / newcamd beiden lezen alleen configuratie bestanden, dus daar zie ik ook niet zo 123 problemen.
Ome Merde Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 box al een keer gereboot ? wil wel eens helpen. had er hier met camx en newcamd ook "last" van. cardserver van newcamd was niet meer te starten als camxng (en serverng uiteraard) gedraait hadden. alleen na een reboot werkte newcamd dan weer ... merDe deze ruimte is te huur
satvet Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Geplaatst: 1 mei 2006 Het toeval wil dat het terugschakelen voor 24.00 uur gebeurde en de opname terugkijken na 24.00 was, mogelijk dat het gekl.... van CD er iets mee te maken had.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen