Gast Geplaatst: 2 mei 2006 Geplaatst: 2 mei 2006 Ik ben bezig om NewCamd te installeren, nu is het volume van mijn /var echter tot 72% vol gelopen waardoor hij vaker vastloopt. Verder vollopen opgelost door /var te verplaatsen naar hdd. Kan ik de NewCamd files nu zonder probleem van de "normale" /var positie wissen?
dAF2000 Geplaatst: 2 mei 2006 Geplaatst: 2 mei 2006 Die kun je wissen. Maar je interne flash wordt nu niet meer gebruikt dus maakt 't ook niet uit. Ik heb m'n twijfels over 't vastlopen van een box met een volle var. (Kortstondig) 100% vol laat je box vastlopen, maar 't is niet een kwestie van hoe voller hoe instabieler, zolang je de 100% maar niet haalt. Als je 't dan helemaal goed wil doen, zet 't dan op een USB-stick ipv de harddisk. Een harddisk moet eerst nog opspinnen en op dat moment blijft je box een paar seconden "hangen" en gaat je harddisk nog 'ns sneller stuk ook.
Gast Geplaatst: 2 mei 2006 Geplaatst: 2 mei 2006 Bedankt, ik ga eens kijken hoe het met een USB-stick gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen