Satfreaked Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 Vraag. Ik haal wel een muziek bij een vriend van me zijn dreambox af middels Ftp. Maar ik kan er niet meer op. Alles staat hetzelfde poort 21 open en de pasw en inlog is bekend.......... Maar ineens kan ik er niet meer op. Images veranderd en alles maar geen succes, waar kan het nog meer door komen dat ik er niet op kan. Is er iets wat we over het hoofd zien. Satfreaked.
arcticbreeze Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 Ik denk dat je je vriend even moet bellen wat hij heeft veranderd aan de instellingen, firewall etc. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
dAF2000 Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 Wat is "er niet op"? Krijg je wel 't inlogscherm? Zo niet, dan kan 't IP-adres gewijzigd zijn.
Satfreaked Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Geplaatst: 3 mei 2006 Nee alles is hetzelfde en kan bv wel inlog naam geven maar dan schiet ie niet door. En we doen ook andere dingen en dat gaat goed. Maar de 21 is iets mee, en hebben alles al nagelopen Maar ??? Satfreaked.
dAF2000 Geplaatst: 3 mei 2006 Geplaatst: 3 mei 2006 Raarrr... Kan hij zelf inloggen op ftp (lokaal dus)?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen