Ga naar inhoud

Geen internetverbinding bij instellen @home telefonie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

heb hier een gek geval , een kennis van mij heeft @home telefoneren aangeschaft (voorheen ook internet al)nu gebeurt et volgende .

je moet achter je cp nr dan de letter B invullen , bij alleen internet is dat de letter A .

Wanneer dit nu ingevuld wordt b - dan vervalt de internet verbinding van de db 7020 geen updates kan je dan meer doen . Er wordt niks veranderd aan de instellingen .

hij heeft et volgende :

e-tech router (daar wordt dat cp nr ingegeven )

db 7020

Alleen moet erbij vermelden dat hij nog geen telefonie heeft (moet nog aangesloten worden per 24 mei door @home )

Wie heeft dit ook meegemaakt, en is daar een oplossing voor?

thkx

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Je moet dit pas veranderen als de telefonie actief wordt, het nieuwe cp nummer is nog niet actief en daarom heb je geen internet. Als telefonie actief wordt dan heb je tijdelijk twee 2 cp nummers. Je moet in de status van router kunnen zien dat het cp nummer actief.

Valkhyr

Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11

Dreambox 7000 met PLI

Visiosat BISAT G4

Geplaatst:

He bedankt voor je snelle reactie maar internet doet et gewoon nl (op de pc)alleen als die A blijft is er een heel langzame verbinding en doet de update van de db het .

Maar verander ik dat naar B heeft ie een snellere verbinding (zoals et hoort) maar doet de db niks meer qwa updates.

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Citaat: "Je moet dit pas veranderen als de telefonie actief wordt, het nieuwe cp nummer is nog niet actief en daarom heb je geen internet. Als telefonie actief wordt dan heb je tijdelijk twee 2 cp nummers. Je moet in de status van router kunnen zien dat het cp nummer actief."

Dit is niet waar. Ik heb het modem twee weken geleden ontvangen, maar niet de A in een B veranderd, waardoor mijn internet verbinding een stuk trager was.

Na de A in een B veranderd te hebben heb ik weer precies dezelfde snelheid als voorheen. Ook mijn internetverbinding op mijn beide DB's werkt perfect. (Heb een wireless Belkin-router).Overigens mijn telefoon bij Essent gaat pas op 5 mei in.

Draaibare schotel van een meter met stab100 rotor

1 Dreambox met gemodoficeerde voeding en gemodificeerd display (amber)

1 Dreambox 8oo met HD Samsung 320 GB en Nabilo Blackhole

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen