misixfive Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 Hallo, Heb net dubbele lnb geinstalleerd voor astra/hotbird. Het probleem dat ik nu heb is dat ik alleen of astra of hotbird kan ontvangen. Image is Emerald. Heb bij sat configuratie ingesteld Astra 1, Hotbird 2, 2 satellieten via Diseqc AB. Ik vermoed dat ik iets niet goed heb ingestel. Met een andere DM7000 heb ik juist hezelfde resultaat... Iemand een idee ???? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 Via internet zenderlijst astra>hotbird toevoegen onder de blauwe toets. Plus onder instellingen de satelliet configuratie aanpassen van Een enkel satelliet naar 2 satellieten via DiseqC A/B
Freeangel Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 Als het een monoblock is moet je bij 1 de Hotbird instellen en bij 2 de Astra 19.2 E Mvg Raimo I had a dream, and now it has become reality
misixfive Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Geplaatst: 7 mei 2006 Ronald en Raimo, bedankt voor de info, ik probeer het direct even uit. Groeten,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen