Ga naar inhoud

CAMD 3.824 op PLI Emerald

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit me nu al enige tijd af te vragen waarom nu net juist die camd3.824 niet in het lijstje van "older cams" voorkomt op de PLI Emerald.

Onder het blauwe knopje heb je camd3.820, 823, 827, 828... maar nergens is 824 te bespeuren.

Is er intussen een betere? Of is die er met opzet van tussen gelaten? Of ben ik op de verkeerde plaats aan het kijken?

Dylan

Geplaatst:

't Is meer dat 't begon bij 827 (ofzo) maar dat de camd3-experts zeiden dat de laatste stabiele 820 was. Het ging hier over haperingen en dergelijke. Daarom is later 820 toegevoegd.

Geplaatst:

Nu, voor TVV blijkt 824 een MUST te zijn. Weet iemand waar die nog te vinden is?

Heb iets gevonden op enkele upload sites maar PLI Emerald, blijkt ofwel de cam niet te aanvaarden ofwel zijn de config files zo afwijkend, dat ik die niet aan de praat kreeg.

In een andere thread hier ook gelezen dat men in Harelbeke zou gezegd hebben dat TVV nu ook met 852 werkt en zelfs met de laatste newcamd. Verschillende berichten lijken elkaar echter enorm tegen te spreken... Is hier nu al duidelijkheid over?

Dus, waar kan ik best op zoek gaan naar die 824 ofwel; kan ik mijn zoektocht staken en overgaan naar een recente cam, en zo ja, welke?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen