tellar Geplaatst: 12 mei 2006 Geplaatst: 12 mei 2006 Hallo, De adapter van mijn DM500 is kapot. Ik heb nog garantie en ga 'm opsturen, maar eigenlijk wil ik zo lang niet wachten. Kan ik ook een willekeurige andere adapter, zoals een univesele laptop adapter, gebruiken? Zo lang het voltage natuurlijk hetzelfde is? Waar moet ik op letten? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Gast Geplaatst: 12 mei 2006 Geplaatst: 12 mei 2006 Voltage mmoet het zelfde zijn, en moe minstens evenveel stroom geven als het origineel (meer kan geen kwaad), en natuurlijk zorgen dat de polarisatie juist zit
tonslag Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 Citaat: Hallo, De adapter van mijn DM500 is kapot. Ik heb nog garantie en ga 'm opsturen, maar eigenlijk wil ik zo lang niet wachten. Kan ik ook een willekeurige andere adapter, zoals een univesele laptop adapter, gebruiken? Zo lang het voltage natuurlijk hetzelfde is? Waar moet ik op letten? Degene die jou die 500 heeft geleverd kan toch zorgen dat je direct een nieuwe adaptor krijgt? En als ze twijvelen of de adaptor onder garantie valt bereken ze je eerst de nieuwe adaptor waarna je het geld terug krijgt als definitief blijkt dat het garantie is. Ton Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD
Gast Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 zijn die adapters soms niet los te koop en is het normaal dat die dingen vrij warm zijn alle ik vind dat toch
fr@ncis Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 Citaat: en is het normaal dat die dingen vrij warm zijn alle ik vind dat toch Deze van mijn DM500's zijn ook vrij warm. Deze van mijn vorige notebook ook. Vreemd genoeg wordt deze van mijn huidige notebook nauwelijks warm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen