rolandd Geplaatst: 16 mei 2006 Geplaatst: 16 mei 2006 All, De situatie: DM7025 met Gemini 1.40 en update van 28 april er overheen. Hiervoor had ik een 500 en daar trad het probleem niet op. Mijn 7025 is aangesloten op een Panasonic TH-42PA30 plasma televisie. Met de 7025 aangesloten levert dit af en toe (zo'n 1 a 2 keer per minuut) een verspringing in het beeld op. Tevens zie je het beeld heel even zwart worden, of je ziet zwarte strepen door het beeld. Het is maar heel kort maar wel erg vervelend. Nogmaals met de 500 geen problemen gehad. Dezelde kabels zijn gebruikt (hoge kwalieits scart kabel) Het maakt niet uit of ik kies voor CVBS, S-Video of RGB. Zodra ik naar NTSC overschakel is het geschok en getril over. Overigens loopt er op het support forum van Dream een thread die over dit probleem gaat, namelijk: http://www.dream-multimedia-tv.de/board/thread.php?threadid=322 Is er iemand op het forum die tevens de combinatie Panasonic+7025 heeft staan en waar dit probleem ook optreedt? Of mogelijk doet het probleem zich ook voor op andere merken tv's? DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
rolandd Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Geplaatst: 19 mei 2006 Zo te zien kent helemaal niemand dit probleem. Waarschijnlijk is de combinatie Panasonic + DM7025 nog erg schaars in den landen. In Duitsland zijn er wel meerdere mensen die er last van hebben zoals te lezen is op het dream forum. Anyway, vandaag Gemini 1.50 geinstalleerd en mijn eerste indrukken na +/- 20 minuten kijken zijn er goed! Het lijkt (heel voorzichtig uitgesproken) opgelost te zijn. Je weet het maar nooit maar ik hoop dat het nu voorgoed wegblijft. Schijnbaar is er in Gemini 1.50 wat verandert aan de drivers oid. DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen