Gast Geplaatst: 23 mei 2006 Geplaatst: 23 mei 2006 is er een mogelijk hijd om met ngrab een type ander bestand op te nemen op harde schijf pc zodat mijn standaard dvd player het kan lezen nu leest hij het niet moet het dan nog eens om zetten ik hoor het graag
Gast Geplaatst: 23 mei 2006 Geplaatst: 23 mei 2006 verander de extentie gewoon in .mpg dan moet hij het afspelen.
Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 die extentie veranderen doe ik dat op de pc in program ngrab of moet ik dat in de dreambox veranderen op de pc heb ik staan in ngrab program stream datei m2p vidio pes datei m2v audio pes datei m2a als het daar is moet daar dan mpg zetten achter program stream en wat zet ik op vidio en audio en als het dat niet moet zijn wat verander ik dan in de dream alvast bedank zou dus graag een film opnemen op de harde schijf op pc maar zo als ik het brand op dvd speelt hij het niet af in standaard dvd en dat zou ik graag willen
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Laat die instellingen maar staan in ngrab en op de pc , gewoon de .m2p extentie van het opgenomen bestand veranderen in mpg . Dat werkt bij mij toch , probeer maar eens groetjes
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 dus je bedoeld gewoon met de muis recht klikken en dan naam veranderen in mpg of bedoel je het hele bestand omzetten naar mpg met bv winavi dat gaat dat weet ik heb ik gedaan maar dat neemt nog eens 60 min in beslag maar als ik gewoon naam moet veranderen hoor ik het graag
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 het werk hoor het is in orde speelt het nu vlekloos af de dvd bedank hoor
Aanbevolen berichten