Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 hallo hoe kan ik mn dreambox 7020 volledig leegmaken ik heb problemen dat de rotor niet wil draaien tenminste niet zoals ik wil wie heeft de oplossing hoe en waarmee of verwijzing naar een tread bedankt jan
Gast Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Waarschijnlijk dreamup, maar via de website (flash image) zou ook moeten lukken. Altans bij mij moet ik ook weer de taal instellen etc. en blijft niets over van het vorige image.
Ome Merde Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 zit er geen factory reset in het menu ? is in principe hetzelfde (min of meer ongeveer plusminus) merDe deze ruimte is te huur
Sat-Turner Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Een 7020 is na flashen volledig gewist (behalve natuurlijk externe opslag zoals harddisk en usb). Groeten, Sat-Turner Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird PLi-per de PLi-per de PLi
dream-on Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Zoals al gezegd is: Wanneer je een "factory reset" doet zijn ook alle instellingen weg. Dan heb je een kale, frisse image. Grts. Vu duo2 met pli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen