Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Hallo, Ik heb 2x DreamBox langs elkaar staan. DB 7000 en DB 7020. Ze hebben beide dezelfde afstandsbediening. Nu kan ik deze DB niet via de afstandsbediening aanzetten, want dan gaan beide tegelijkertijd aan, en ze zijn beide aangesloten ( doorgelust ) op 1 draaibare schotel, dus dat kan niet. Is hier een oplossing voor of moet ik deze met de hand blijven aanzetten / uitzetten. B.V.D.
Spiderman1974 Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Er i een plugin (ben de naam kwijt), daarmee kun je via een code de dreambox vergrendelen en ontgrendelen. Weet nog iemand de naam van deze plugin? Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 dacht dreamswich of zo iets heb dat hier ook dat probleem maar heb het geprobeerd maar niet op de markt gekregen heb nu verlopig maar 1 dream uit getrokken tot er een oplossing voor is die werkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen