Gast Geplaatst: 27 mei 2006 Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb een monoblock geinstalleerd, op een schotel met motor. Die motor draait niet goed, vandaar het monoblock geprobeerd. Nu krijg ik echter bij Rotor instellingen de waarschuwing: Er is geen LNB gevonden waarbij DISEqC 1.2 is aangeschakelt. Schakel DISEqC 1.2 aan Vervolgens kan ik dus geen satellieten meer instellen. Bij Satellieten Configuratie heb ik al gekozen voor: 2 satellieten via Tonebrust 2 satellieten via DISEqC A/B maar ik blijf bovenstaande kreet krijgen. Ik maak gebruik van de Dreambox 7020. Iemand een idee hoe ik het monoblock toch werkend krijg?
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Hoi, Het probleem is dat de 7020 een probleem heeft met een monoblock. Oplossing is losse LNB's gebruiken met DiseqC switch. Heb helaas al veel meer mensen gehad die problemen hadden met monoblock. Suc6
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Ik heb ook een dreambox 500 en ook daar werkt het niet mee, krijg dezelfde foutmelding
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Het probleem is opgelost, de kreet is er nog steeds, maar het probleem was het niet rechstreeks aansluiten van de kabel die van de ontvanger komt op het monoblock. De motor zat er in eerste instantie tussen, wat het probleem veroorzaakte. Het monoblock werkt nu ok.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen