Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Mischien een rare vraag maar welke knop gebruik ik om het DVR menu tevoorschijn te halen op een pli emerald 500s image? Ik heb wat gelezen over de "video" knop, maar die zit geneens op mijn afstandsbediening. Alle hulp is welkom.
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Ik heb het volgende gevonden in de release notes, maar kan er verder niets mee. Citaat: User selectable RC-mode (big black/silver/mini/dm7000) from PLi image setup on dm5-series. Kzie niks in het pli image setup menu.
Roodkapke Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Die setup voor je afstandbediening vindt je in het geacanceerde menu van de box zelf. Groet, Roodkapke PLinux member
arnoldl Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 de db500 is met verschillende abs geleverd. niet allenmaal hebben ze een video knop. je kan evt om een opname te starten doen : rood (epg) ok progr. selecteren groen .... is een omweg maar dan maak je een timer opname. grtx , arnold p.s. ik heb wel een video knop dus mischien is er wel een makkelijkere manier...maar die weet ik dan niet
Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Je hoeft helemaal niet timer gestuurd op te nemen, het kan ook gewoon direct. ik heb de keymapping al aangepast in het rcdm5xxx.xml bestand en het werkt nu, maar het zou volgens Pli dus ook te veranderen zijn in het menu. Ik heb alle menu's doorgezocht en niets gevonden. Roodkapke, wat bedoel je met geadvanceerde menu? Kun je wat preciezer zijn? groeten
Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Ik denk dat ik het gevonden heb. Expert setup en dan remote setup. Dom van mij. iig bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen