wtaas Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Wat ik ook probeer (verschillende cams etc) TPS wordt donker. Iemand een idee ik draai nu onder emerald en cccam 1.1.0 Premiere doet het wel.Van Marietje de laatste gehaald. Ik snap het ff niet. Var op USB I had a decision to make, so i decided not to decide! De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN
fr@ncis Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Juiste sleuteljes ? Je moet er wel even bijblijven, want soms wisselen ze elk half uur.
wtaas Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Geplaatst: 7 juni 2006 via marietje, TPS wilsselde toch niet zo vaak? (half uur) I had a decision to make, so i decided not to decide! De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN
Gast Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Nu wisselen ze wel vaak. De kaartwissel in Frankrijk is voltooid, en nu wordt de AES key zeer regelmatig ververst. Greetz, Lion.
kapoentje Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Voor Camd3 zijn er muilti sleuteltbosjes te vinden. Draait al de hele dag zonder wisseling. Camd3 pakt zelf iedere keer weer een andere sleutel.
peter-nmgn Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 [color:"red"] verwijderd. [/color] Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Ome Merde Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 s4a is geen vrijschakelboard. aub uitwijken naar andere boards voor vrijschakeling. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten