Gast Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Wie wil er mij eens helpen om ervoor te zorgen dat ik kan opnemen naar mijn harddisk? Kheb al zoveel geprobeerd en gefoefeld Maar dat lukt niet. Kan er iemand mij helpen, doormiddel van "Hulp op afstand"??? Grtz, Sammmy
alejandro Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Heb je dit toevallig ook al gelezen? http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=221&catId=22 Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 ja, jammer genoeg wel:s kan je me geen hulp verlenen???
Gast Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Mij is het gelukt met de volgende file als voorbeeld. Met mijn dank aan de auteur van de file. 1165725-1122384-Dreamboxcifs.pdf
Gast Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 wooow, merci eh Echt waar, eindelijk, das al maanden dak ant zoeken zijn Thx, Sammy
Gast Geplaatst: 8 juni 2006 Geplaatst: 8 juni 2006 Ha, TIP: zet op je pc NgrabLite om mee op te nemen. Maakt meteen mpg bestanden aan. Geeft kraakhelder resultaat zonder hiks en storing in beeld. Ngrab start/stop plugin op je dreambox zetten voor bediening vanaf de Dreambox Met de cifs mount kan je deze bestanden in de gedeelde map weer afspelen op de dreambox. Voor NgrabLite even zoeken met Google
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen