Gast Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Heren, ik heb een officiele abonament van canal plus spanje. ik weet niet hoe moet ik de kaart gebruiken met de dreambox. ik heb een paar slots, op eentje heb ik een t-rex en op twee van de andere past de originele kaart wel maar ik weet niet hoe moet ik tegen de dreambox vertellen dat hij moet op die slot zoeken voor de kaart,... ik heb ook geprobeert de kaart in de t-rex en dan common interface te gebruiken maar het werkt niet. Met de originele thomson receiver van c+ heb ik gewoon beeld. alvast bedankt david
Ome Merde Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 je verteld er niet bij welke emu je gebruikt. Digital+ zendt uit in Mediaguard2 en Nagravision2, je moet dus een emu gebruiken die deze coderingen aan kan. voor zover ik weet kan elke, gangbare emu dit, bijv. newcamd, camd3, cccam, gbox. installeer dus een emu op je image (welke draai je ?) en plaats de kaart met de chip naar beneden in één van de reader. verwijder die CI, die gaat alleen maar voor storing zorgen. reboot de zaak en als de kaart geractiveerd is moet je beeld krijgen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Hoi, ik probeerde wat jij zei maar geeb beeld. ik heb gemini 2.7, en ik heb verschillende emus, ik heb geprobeerd om de kaart met de chip naar beneden in de twee rechte kaart lezers slots te doen en emu camd3.849 en evocamd 2,06 geprobeerd maar geeb beeld. wat ik niet begrijp is hoe weet hij dat hij op dat slot moet kijken. ik dacht altijd dat als je een emu gebruikt is omdat jij geen echte kaart hebt en dan kijkt hij voor zijn keys op de var/keys directory maar niet op de kaart zelf. ik dacht altijd dat zijn echte slots voor de karten waren de "common interface" ... dus ik heb even de draad kwijt :-) gracias david
Satfreaked Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Nee een emu kan ook voor een kaart worden gebruikt... En dan kan je eventueel ook nog een paar kanalen erbij hebben die Educatief open zijn.... Anders zou je moeten switsen van ene cam naar andere, nee het moet werken zo. Satfreaked.
Gast Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 ok, ik reboot de boel en ik ga opnieuw proberen. bedankt david
Gast Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 geprobeerd ook mgcamd 1.0 maar geen beeld. :-( toch dan mijn lelijke thomson ontvanger blijven gebruiken.....
Gast Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Probeer anders eens CCcam met de orginale config .. Geen idee of hij het kan maar je hoeft voor een intern kaartje de config niet teveranderen
pepela Geplaatst: 11 juni 2006 Geplaatst: 11 juni 2006 ikzelf heb ook een spaans abo, en dat werkt idd met iedere gangbare emu. Steek je je kaartje GOED in je dreambox? CHIP naar BENEDEN !!! en haal alle ci's uit je dreambox naargelang de img dat je gebruikt... maar een zeker werkende combinatie is CCcam. Gewoon downloaden. (config NIET aanpassen, gebruiken zoals ie gedownload is) Dan moet je ook de CCcam emu kiezen onder de blauwe knop!!! en gaan met de banaan... check dit nog eens eerst en laat ons iets weten groetjes, "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Gast Geplaatst: 11 juni 2006 Geplaatst: 11 juni 2006 heren, ik ga strakjes testen. ik moet even kijken, het is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik hoor over de CCcam emu, ik ga strakjes kijken op hij in de download opties in mijn gemini 2.7 staat en laat jullie weten. alvast bedankt voor jullie inzet :-) david
ptmtv Geplaatst: 11 juni 2006 Geplaatst: 11 juni 2006 Let er wel op dat je de configfile er ook bij download. Dit wordt niet automatisch geinstalleerd als je de cam alleen download. Dus je zal 2 downloads per cam moeten doen, de cam zelf en de configfile hiervoor. Suc6 Ron
Gast Geplaatst: 12 juni 2006 Geplaatst: 12 juni 2006 Bedankt Ron, tot nu toe was het niet gelukt maar ik had geen config file downloadem en testen. ik had tot nu toe alleen de cam zelf gedonwloaded maar niet de config,... even proberen... gracias david
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen