Raphie Geplaatst: 11 juni 2006 Geplaatst: 11 juni 2006 Ik draai op dit moment met Gemini 2.90 en ik wil graag m'n dreambox op m'n PC via de EPG programmeren m.a.w. ik kies een bouquet en een kanaal en zou dan willen zien wat er de vandaag speelt. ik wil dan het EPG event selecteren waarna ik het in de timerlist kan plaatsen. Nu heb ik dreamVCR geinstalleerd omdat ik dacht dat die bovenstaand kon. Na installatie had ik eerst een EPG.DAT error. Nu blijft de kanalen /bouquet lijst in DreeamVCR namelijk leeg, het enige dat werkt is het handmatig toevoegen en verwijderen van timerevents, dus epgDB geinstalleerd www.spallared.com/epgui maar m'n dreamVCR sherm blijft leeg en als ik probeer de plugin op de DB op te starten dan reset alleen Gbox zichzelf en gebeurt er verder niks. Is bovenstaande combi nog wel Gemini compatible? zo niet, zijn er inmiddels betere alternatieven? VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Raphie Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Geplaatst: 11 juni 2006 Laat maar, de Enigma Webinterface kan dit alles en nog veel meer moois :-) VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen