Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Hi, Kan iemand mij helpen met installeren van radegast op dm7025? Wil graag mijn dreambox thuis sharen, kan hulp in het forum vinden om radegast installeren voor dm7025.
Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Oudere topic: Is het mogelijk om met een DM7025 gemini 1.3 in te loggen op een radegast server? Waar moet ik dan alle gegevens invullen ? In welk bestand is dat ? -------------------- groeten,JBnl Er is toch een mgcamd voor de 7025? Zoek voor de manier van instellen op +mgcamd +radegast +server, en zorg ervoor dat je zoekperiode lang genoeg staat (standaard meen ik maar iets van drie maanden). Suc6, Lion. Ja er zit een MGcam in de dm7025 ja. hi in var/etc/radegastconfig vul je jouw server gegevens in en in var/keys/mg_config zet je netwerk mode op 02 _____________________________________________________- in var/etc/ kan ik geen radegastconfig vinden....misschien ben ik duidelijker zo. Catalun
Ome Merde Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 die zal je er dan zelf in moeten zetten. mgcamd kijkt vervolgens naar die config (afhankelijk van mg_cfg (o.i.d)). radegast werkt i.i.g niet als standalone-emu op de 7025 merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen