SubSense Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Ik hoop dat iemand me snel kan helpen, ik heb de VAR verplaatst van USB naar het intern geheugen en nu blijft de dreambox hnagen op "Starting Newcamd 6.10...." de dreambox doet verder niets, een reset met de 3 buttons werkt ook niet meer, flash erase ook gedaan, zonder succes Ik kan met DCC wel telnetten en ftp gaat ook prima. Is er een telnet commando waarmee ik de VAR weer naar USB kan zetten? VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
rai Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Als je een Flash Erase hebt gedaan dan kijkt hij al niet meer naar je USB. Dus haal die er eens uit en doe nog eens een flash Erase.
SubSense Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Geplaatst: 20 juni 2006 rai, Je bent een held! USB stick verwijderd, drie knopppen 8 seconden ingedrukt en voila. Ik heb daarvoor ook wat bestanden verwijderd (locales) wellicht dat er geen ruimte meer was in het interne geheugen. Weet je hoe ik het kan kijken of er nog ruimte is in dat geheugen? VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
SubSense Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Geplaatst: 20 juni 2006 Al gevonden, simpel, onder de blauwe knop. Nu de VAR op de flash een beetje opruimen, ik had daar echt geen ruimte meer. Dat was de oorzaak. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen