rolandd Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Hallo, Allereerst de situatie: DM7025 met Gemini 1.60 en Mgcamd 1.0p12a Het probleem: Wanneer er een opname loopt op een kanaal bijvoorbeeld RTL4 en je zapt tijdens de opname naar dit kanaal dan duurt het heel lang voordat er beeld is. Kanalen waarvan niet wordt opgenomen zijn er wel heel snel. Dit probleem doet zich voor met Gemini 1.4, 1.5 en 1.6 (daarvoor had ik nog geen 7025) Kent iemand dit probleem? En zo ja wat kan ik er aan doen? Het probleem doet zich niet voor als ik Evocamd gebruikt alleen die heeft ook weer een nadeel (telkens uitloggen-inloggen-uitloggen op mijn newcamd server) Het zal vast wel iets eenvoudigs zijn aangezien ik er geen last van heb als ik Evocamd gebruik. Ik ben benieuwd... DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
rolandd Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Geplaatst: 26 juni 2006 (nog) niemand met de combi 7025-MGcamd-Opnemen-kijken naar opname kanaal? DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
netdata Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 Ik heb net hetzelde voor met MGcam. En met EVOCAM idd niet Ik heb er mee leren leven ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen