Ga naar inhoud

wel of niet een cardserver bij emu ccam in Pli image

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik de Pli Emerald in combinatie met Ccam en een Canal Digitaal kaart die ik lokaal share met een andere Dreambox. Is het nu wel of niet nodig om een cardserver te draaien? Ik lees wat tegenstrijdige berichten hierover. Ccam zou zelf al een cardserver hebben namelijk. Mijn share lijkt ook goede te werken zonder cardserver. Wat ook belangrijk is dat de updates goed doorkomen op de Canal Digitaal kaart of heeft dat er niks mee te maken?

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Geplaatst:

Als alles goed werkt zonder extra kaartserver, zou ik zeker geen cardserver gaan draaien. Dat kost namelijk alleen maar extra geheugen, en komt je zapsnelheid niet ten goede.

En met de config's van PLi komen met alle softcams de updates gewoon door, dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn.

Geplaatst:

CCcam bevat idd een prima cardserver, dus een extra is niet nodig. In ieder geval voor C+, voor SKY is CCcam vreselijk instabiel. Ik draai dus zelf wel NewCS als cardserver...

CU,

WanWizard

Geplaatst:
Citaat:
CCcam bevat idd een prima cardserver, dus een extra is niet nodig. In ieder geval voor C+, voor SKY is CCcam vreselijk instabiel. Ik draai dus zelf wel NewCS als cardserver...

CU,
WanWizard

Bedankt voor je antwoord maar om even kort te gaan zijn er dus emu's zoals Ccam waar een cardserver inzit maar zijn er ook emu's waar dat niet zo is en je dus een losse cardserver moet draaien. Ik heb tot voor kort Newcamd gebruikt. Zit daar dan ook een cardserver in?

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Geplaatst:
Citaat:

Bedankt voor je antwoord maar om even kort te gaan zijn er dus emu's zoals Ccam waar een cardserver inzit maar zijn er ook emu's waar dat niet zo is en je dus een losse cardserver moet draaien. Ik heb tot voor kort Newcamd gebruikt. Zit daar dan ook een cardserver in?

Nee, met newcamd heb je wel een aparte kaartserver nodig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen