pgeersen Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Hellup,Mijn db500 is aan (groene lampje brand) maar werkt niet.Uitzetten wil ook niet en als ik de voeding eruit haal en dreamup opstart en dan de voeding er in ziet het programma niks.Hoe krijg ik hem weer werkend??
boekkie Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Lijkt veel op dit draadje! http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=1&vc=1 groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
pgeersen Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Geplaatst: 3 juli 2006 Contact weer terug alleen na flsh (gemini) zegt ie flash update finished result 0 Uit wil ie nog niet terwijl deze gemini altijd heeft gewerkt.
boekkie Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 (zegt ie flash update finished result 0),dit is goed,wil zeggen dat de image helemaal gereed is!! Dan even de stekker van dreambox eruit,en er weer in!! En dan moet hij weer opstarten! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen