Alfman66 Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Hallo allemaal. Als bezitter van een nieuwe 7025 wil ik de volgende waarschijnlijk zeer domme vraag stellen. Na het uploaden van een nieuwe kanalenlijst met dreamboxedit moet de kanalenlijst opnieuw geladen worden. Op mijn good old 500'tje doe ik dit met de knop reload settings on dreambox. Op de 7025 doet dit het niet. Hoe kan ik nu de kanalenlijst herladen (via dreamboxedit of de box zelf) bij voorbaat dank voor de reacties Alfman Humax i5050 - CAIW
newbier Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Hoi, Lees DIT maar eens. Dan moet je eruit komen. Groeten Newbier
Alfman66 Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Geplaatst: 3 juli 2006 Ok, Thx ga ik vanavond even mee spelen. Alfman Humax i5050 - CAIW
Alfman66 Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Geplaatst: 4 juli 2006 Ik heb alle aanwijzingen gevolgd zoals aangegeven door newbier. Toch gaat de reload niet goed. Dit leidt tot een complete herstart van de 7025 waarna deze zeer moeilijk weer op gang komt. In de telnet commando's zie ik ook foutmeldingen bij het killen van processen. Iemand gelijke ervaringen? Alfman Humax i5050 - CAIW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen