Ga naar inhoud

Beste Dreambox 7020 Firmware

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

ik ben heel nieuw, heb ooit wel eens met een Nokia gewerkt 3 jaar gelden maar ben pas onlangs terug gestart. Ik heb me een 7020 aangeschaft, triax gepositioneerd en nu kan ik via mijn DB de Astra's op 19.2 en hotbirds op 13 ontvangen.

Ik had graag geweten of er firmwares zijn die een beetje zijn afgestemd op het gebruik van deze sattelieten met evt. de juiste emu's klaar om te downloaden etc.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Lastig, zoveel firmware(makers), zoveel smaken. Gemini en PLi maken hele goede firmwares die dmv het ingebouwde downloadmenu (net als alle andere images)geheel naar smaak zijn in te richten. Er zijn geen specifieke images voor de door jou genoemde satellieten, die je moet je zelf inrichten door de juiste zenderlijsten te plaatsen. Een flexibel geheel dus, je kan het krijgen/maken zoals je wil. Probeer anders diverse images uit op een usbstick of CF-card, kan je alles beter vergelijken en zo zien wat het beste past bij jou smaak....Gemini en PLi zijn voor een beginner m.i. goed te behappen, maar ongetwijfeld zijn de meningen daarover verdeeld..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen