Gast Geplaatst: 11 juli 2006 Geplaatst: 11 juli 2006 Ik heb een dreambox 7000 S met een front processor 1.01 Nu kan ik alleen een oude image in mijn dreambox plaatsen Baserend op DMM 1.08, wanneer ik een image plaats Baserend op DMM 1.09 Geeft hij aan dat een nieuwe front processor word geïnstalleerd maar dat gebeurt niet De oude front processor 1.01 blijft gewoon intact met het gevolg dat de dreambox slecht Werkt, en bij enkele zenders reageert ook de afstandsbediening van de dreambox helemaal niet meer. Vraag, hoe krijg ik bijvoorbeeld de front processor 1.06 in mijn dreambox
Gast Geplaatst: 11 juli 2006 Geplaatst: 11 juli 2006 Probeer deze Image er eens in te zetten met DreamUp en NullModemKabel http://www.boxman-images.de/board/info_d...&noheader=0 www.dm7000.de/ b1_10.boxman-11072006.img A New Up to Date CVS Image for the Dm 7000 As always Up to date CVS + Beta - Driver 1.1.0 9 ( New Driver for Bootproblem User ! ) with-webif=expert with-epg=private with-mhw-epg=yes with-flashtool=expert with-reiserfs=yes with-ext-flashtool=yes with-enigma-debug=yes with-pmt.tmp with-cifs with-smbfs with-dreamflash with-rss with-tuxcom u.v.m. md5: 5d1c7c914ad39ab2bac691e00d4dcee8
Gast Geplaatst: 11 juli 2006 Geplaatst: 11 juli 2006 Heb image in de box gezet met DreamUp en NullModemKabelmaar probleem blijft de box Geeft aan dat er een nieuwe front processor word geïnstalleerd maar dat gebeurt niet. vr.gr dynamite
Gast Geplaatst: 11 juli 2006 Geplaatst: 11 juli 2006 Ik moet even denken , het is namelijk een tijd geleden dat ik de Ugrade gedaan heb . Ik dacht dat je een Melding kreeg om te UpGraden , dacht dat je met de Cursor naar het vakje ja moet gaan , en dan op OK drukken . Probeer eens het volgende : Menu > SetUp > Ok > ExpertSetUp >OK > Enable Upgrading FrontProcessor !! Zet daar eens een Vink bij . ( scroll er heen en druk OK ). Flash dan nogmaals de een nieuwe Image in de Box
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Beste, Ik krijg mijn front processor met geen mogelijkheid geupdated. Heb al van alles geprobeerd. Weet een van jullie of ik mogelijk iets over het hoofd zie? Ik heb met een nulmodem kabel en de laatste dream-up versie enigma 1.10 en andere versies erin gezet, maar de fp blijft op 1.01. Alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen