Ga naar inhoud

Loewe LCD TV met ingebouwde MPEG4/2 ontvanger + 2 CI module

Gast chevy

Aanbevolen berichten

Er bestaan verschillende modellen van de SPHEROS, met als de duurste uitvoering de Loewe Spheros 42 HD -W Plasma Platin.

Er bestaan ook goedkopere modellen van de SPHEROS, dat is mij bekend, maar als ik eens naar dat plaatje kijk, dan denk ik dat we toch over een andere prijs spreken als 4 mille!

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Er bestaan verschillende modellen van de SPHEROS, met als de duurste uitvoering de Loewe Spheros 42 HD -W Plasma Platin.

Er bestaan ook goedkopere modellen van de SPHEROS, dat is mij bekend, maar als ik eens naar dat plaatje kijk, dan denk ik dat we toch over een andere prijs spreken als 4 mille!

Alsof een pianolak uitvoering €6000,- extra kost! Geef nu maar gewoon toe een loewe TV is lang niet zo duur als B&O, uiteraard kost een ingebouwde harde schijf en een ingebouwde hybride DVB-T,S,C high def. ontvanger extra. En betaal je ook voor de betere afwerking en betere onderdelen. Maar echt schrikbarend duur is Loewe niet.

Ps. de 42inch plasma wordt niet eens meer gemaakt! De duurste uitvoering is nu de Spheros 37 masterpiece.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:

Alsof een pianolak uitvoering €6000,- extra kost! Geef nu maar gewoon toe een loewe TV is lang niet zo duur als B&O, uiteraard kost een ingebouwde harde schijf en een ingebouwde hybride DVB-T,S,C high def. ontvanger extra. En betaal je ook voor de betere afwerking en betere onderdelen. Maar echt schrikbarend duur is Loewe niet.

Ps. de 42inch plasma wordt niet eens meer gemaakt! De duurste uitvoering is nu de Spheros 37 masterpiece.

Dan kijk maar eens op:

http://www.heise.de/preisvergleich/a65517.html

Dit is een prijszoekmaschien, niks commercieels dus, is dus toegestaan op dit board neem ik aan....

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Dan kijk maar eens op:

http://www.heise.de/preisvergleich/a65517.html

Dit is een prijszoekmaschien, niks commercieels dus, is dus toegestaan op dit board neem ik aan....

Op www.loewe.de komt de 42 inch plasma niet meer voor, en worden ze vervangen door de grotere LCD's waar ik dit topic mee begon.

Als ik op jou link doorklik kom ik op het volgende toestel uit: shopitem_00912_12540_spheros42-l.gif

En dit toestel kost daar inderdaad, wat hij een paar jaar geleden nog kostte bij de introductie, maar hij staat als uitloopmodel al op veel plaatsen voor € 4000,-

Maar goed, ik wil er geen soap van maken, maar loewe is gewoon goed te betalen, in tegenstelling tot B&O waar je je scheel betaald voor de naam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar goed, ik wil er geen soap van maken, maar loewe is gewoon goed te betalen, in tegenstelling tot B&O waar je je scheel betaald voor de naam.

Als je loewe vergelijkt met B&O is het mischien goedkoper (ik zal niet eens weten wat B&O kost) maar als je Loewe gaat vergelijken met een doorsnee ander merk komen ze toch over het algemeen wat duurder uit.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen