Gast Geplaatst: 13 juli 2006 Geplaatst: 13 juli 2006 Ik ben in het bezit van een DB7000S/hdd met een draaibare schotel. Als ik een 3e satelliet wil toevoegen krijg ik een: FATAL ERROR Couldn't open servicefile create /var/tuxbox/config/enigma/ Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?
Hyunday magic Geplaatst: 13 juli 2006 Geplaatst: 13 juli 2006 Waarschijnlijk zit je var te vol. Er is geen ruimte meer om te schrijven in var. Remedie: De boel opschonen, var op usb, of hdd zetten. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Gast Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Magic, Je hebt gelijk, het werkgeheugen is vol. Heb alle mappen met FlashFXP naar mijn PC gekopieërd. Kan ik nu de VAR naar de HDD kopieëren en dan de VAR uit het werkgeheugen wissen?
leeuwarder Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Ik zit met hetzelfde probleem na de installatie van een nieuwe image (gemini 3.5.0) weet iemand hoe ik kan instellen dat hij weer alles opslaat op de HD? Jan,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen