Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hebben meer mensen dit probleem en er iets aan gedaan?

ik krijg t niet voorelkaar om dit goed te krijgen.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Als je het ip adres als url ingeeft krijg je web x tv. Dan wordt er gevraagd naar het wachtwoord. Dat is standaard root en dreambox. Dan kan het zijn dat je nog de pop-up blokkade moet opheffen.

Geplaatst:

heb jij dan ook ie7?

in ie6 werkte alles goed, met versie 7 wordt er wel pass en login gevraagd en dan zie ik de web interface zoals t hoort, maar daarna als je op web-x-tv drukt opent wel een nieuw scherm met een antal knoppen bovenin maar voor de rest blijft veld wit.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

die stond er al op , moet ie opnieuw?

edit:

heb t maar ff opnieuw geinstalleerd met 0.8.5.+ active-x, helaas werkt niet.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

probeer eens

http://<IP Dreambox>/webxtv?browser=MSIE

de dreambox denkt namelijk dat het firefox is en gebruikt dan een plugin die niet bekend is met internet explorer

Geplaatst:
Citaat:
heb jij dan ook ie7?

in ie6 werkte alles goed, met versie 7 wordt er wel pass en login gevraagd en dan zie ik de web interface zoals t hoort, maar daarna als je op web-x-tv drukt opent wel een nieuw scherm met een antal knoppen bovenin maar voor de rest blijft veld wit.

Ik heb ie7 beta3 Ik heb geprobeerd DCC te gebruiken dit werk niet.Ik denk als je DCC wilt gebruiken dat dit programma eerst aangepast moet worden. Met het ip adres werkt het wel. Ik denk dat je de pop-up blokkade moet opheffen. Althans dat was bij mij het geval. Bij de vlc player gebruik ik de full optie.
Geplaatst:

Het goede antwoord kwam van weaxle, ik had idd. niet gezien dat hij met firefox wilde opstarten zoal in de url balk te zien is.

hoe kan ik dit veranderen weer naar MSIE? (met t opstarten dan)

@jaja.

dcc werkt hier wel goed, een beetje vreemd dat die bij jouw niet werkt, dcc gebruikt toch geen IE?

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:
Het goede antwoord kwam van weaxle, ik had idd. niet gezien dat hij met firefox wilde opstarten zoal in de url balk te zien is.

hoe kan ik dit veranderen weer naar MSIE? (met t opstarten dan)

Ik heb ie7 en firefox in gebruik. Als je bijv.firefox wilt gebruiken na ie7 dan komt er een scherm met de vraag of je firefox als standaard wilt gebruiken. En dat gebeurt ook omgekeerd. Dan zou hij dus altijd goed moeten staan.

@jaja.

Geplaatst:

Wat ik nu niet begrijp is dat waarom IE7 ineens firefox met alle geweld wil opstarten dit was in eerdere versie's dus niet zo.

ik kan ook geen opties vinden om deze voorkeur uit te schakelen.

Dus ik zou firefox moeten installeren om ervoor te zorgen dat IE gekozen kan worden?....belachelijk.

maar ik hou t er maar op dat t een beta is.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Ik weet niet of je firefox gebruikt maar als dit niet zo is zou je vlc opnieuw kunnen installeren. Dan kom je bij het installeren bij een scherm waarop allerlei opties staan. Daar moet je kiezen voor aktive X plugin. En mozilla laat je open

Geplaatst:
Citaat:

@jaja.

dcc werkt hier wel goed, een beetje vreemd dat die bij jouw niet werkt, dcc gebruikt toch geen IE?

Ik heb dcc opnieuw geïnstalleerd nu werkt web-x-tv wel. Als ik de vlc button druk dan geeft ie een error met iets erin van ie5.
Geplaatst:
Citaat:

Ik heb dcc opnieuw geïnstalleerd nu werkt web-x-tv wel. Als ik de vlc button druk dan geeft ie een error met iets erin van ie5.

Dit heeft temaken met dat DCC de IE5 Control gebruikt en niet IE7 Control

waardoor de Dreambox denkt dat IE7 Firefox is komt waarschijnlijk door de Tabs die IE7 Gebruikt zoals in firefox.

of microsoft heeft de Programma Code van FireFox en het eigenlijk Firefox met een ander skin is.
Geplaatst:
Citaat:

waardoor de Dreambox denkt dat IE7 Firefox is komt waarschijnlijk door de Tabs die IE7 Gebruikt zoals in firefox.

of microsoft heeft de Programma Code van FireFox en het eigenlijk Firefox met een ander skin is.

het heeft te maken met de rudimentaire check die gedaan wordt op IE7 in de webinterface, in pli emerald bijvoorbeeld werd getest met (de onstabiele) IE7-beta-1 omdat dat de enige beschikbare versie was op dat moment. in een volgende image versie zal dit als het goed is zijn opgelost.

And now for something completely similar

Geplaatst:

Ik heb met pli ook getest daar werkt het in ieder geval niet goed. Want die zegt webbrowser is firefox,terwijl die op Ie7 staat ingesteld. Bij da vinci en Andy and friends werkt web-x-tv wel. Ik werk met IE7-beta-3. Ik lees dat in een volgende image het wel goed zal werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen