arnoldl Geplaatst: 25 juli 2006 Geplaatst: 25 juli 2006 hallo all, sinds een week of twee heeft mijn nslu achter elkaar vastlopers. iemand anders hier ook last van of ligt het aan mijn setup. heb nml ook rond die tijd een andere hd erin gezet (samsung 300gb) maar die heeft de eerste week wel goed gewerkt. oh ja iemand ervaring met unsling 6.8 firmware , heb nu 5.5. maar denk erover of alles opnieuw te installen om hier vanaf te komen.
Gast Geplaatst: 25 juli 2006 Geplaatst: 25 juli 2006 Heeft je HD active koeling ? Wat dacht je van de omgevings temperatuur ? gr, RuKo
Gast Geplaatst: 27 juli 2006 Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb het zelfde probleem gehad .. Door dat hij in de meterkast lag waar het 40 graden werd. Ik heb toen een oude pc koeler over de HD en Nslu2 laten blazen en me uptime is weer 23 dagen op dit moment.. Vooral problemen na het uploaden van data op hoge snelheid ( dus niet wireless ) met sftp en samba..
arnoldl Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Geplaatst: 28 juli 2006 ok dat gaan we testen ... had jij hem toevallig ook overclocked??? (of eigenlijk deunderclocked)
Gast Geplaatst: 28 juli 2006 Geplaatst: 28 juli 2006 Citaat: hallo all, sinds een week of twee heeft mijn nslu achter elkaar vastlopers. iemand anders hier ook last van of ligt het aan mijn setup. heb nml ook rond die tijd een andere hd erin gezet (samsung 300gb) maar die heeft de eerste week wel goed gewerkt. oh ja iemand ervaring met unsling 6.8 firmware , heb nu 5.5. maar denk erover of alles opnieuw te installen om hier vanaf te komen. Ik heb 'm nu 'n paar daagjes achterelkaar draaien, terwijl die nu op 266 MHz loopt & tot nog toe geen problemen gehad, hij is nu druk bezig om 3 torrents te downloaden. Ik kan je trouwens zeker aanraden om te upgraden naar 6.8 al is 't alleen al voor de NTFS ondersteuning.
arnoldl Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Geplaatst: 28 juli 2006 wordt je hdd dan ook standaard in ntfs geformateerd?? werkt het goed met openemen vanaf db of gebruik je hem daar niet voor. thnks arnold
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen