satwalker Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Wat betekend deze code? Ik heb van horen en zeggen dat de chip in het tunerblik deffect is Valt dit onder de gearantie of is er iemand die dit probleem voor mij kan fixen. Omgeving friesland groningen
Fred_M Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Gebruik eens de zoekoptie in dit forum. Over deze fout is al heeeeeel veeeeeel geschreven. Ik zou als ik jou was eerst met een seriele kabel (dreamup) een lege image plaatsen (erase.img) en dan een image waarvan je zeker weet dat deze voor jouw model dreambox is. Koppel alle extra hardware zoals harddisks e.d. los. Als het dan nog niet werkt, dan wordt het inderdaad tuner repareren. Succes! En ga vooral zoeken op Sat4all, er staat een schat aan informatie. Groeten, Fred
snappie Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Zoek ff op uco hier op het forum , er zijn meer topics over tevinden.Soms helpt het om je box opnieuw te flaschen , maar vaak is het toch een retourtje dealer. _____________________________--- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
satwalker Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Geplaatst: 26 juli 2006 Ik heb het opgelost. opnieuw geflashed en draait weer Snap niet hoe het kan Deze pli img draait al een maand of 4 op deze box en zomaar begon hij er mee onder het tv kijken liep hij vast opieuw opgestart en toen kreeg ik die melding. Nu maar afwachten hoelang hij dit volhoud thx voor info
Gast Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Zelf ook meegemaakt bij de PLi Diamond. Ging vanuit standby naar deze melding. Blijkt een fout de I2C bus te zijn (die dan weer vaak vanuit een defecte tuner werd gegenereerd). Gelukkig voor ons was het puur software en ging de bak weer. De fout zit dus ook in de 1.09 kernel die dus ook 'plots' bij DMM niet meer te downen was...
satwalker Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Geplaatst: 30 juli 2006 OK thx for reply Was even bang dat ik op zoek moest naar een handige soldeer techneut Nog geen problemen meer gehad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen