DBdrug Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Kan je een CD-kaart gewoon in de je Dreambox duwen terwijl de box aanstaat en een emu draait? Zo ja, geldt dit dan voor alle kaarten? Heb ook nog Dreamcrypt kaart. Zet box altijd uit, maar vraag me af of dit eigenlijk wel nodig is! Emu zal wel moet worden geherstart neem ik aan, gebruik CCcam 1.2.1. Durf het niet proefondervindelijk te proberen, straks kaart stuk?! Of is dat onzin?
Gast Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik plug het kaartje erin en uit wanneer ik daar zin in heb. Is nog nooit mis gegaan. Ik doe het zo al een paar jaar bij verschillende ontvangers. CCcam ziet vanzelf dat er een kaart ingeplugd is en gaat er dan mee aan de slag. Opnieuw opstarten is niet nodig.
Bigfoot Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Ja hoor kan er gewoon uit. In feite is er ook niet continu communicatie met de kaart, 1 keer per ca. 15 sec wordt er een codewoord naar de kaart gestuurd die de kaart dan moet decoderen en terugssturen. Als de kaart er dan niet in zit volgt er simpelweg gewoon geen antwoord.
pippen2 Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Er kan niets kapot gaan, maar bij de Dreambox 7000 (in ieder geval de eerste serie) werkt het NIET om de kaart erin te steken als de ontvanger aan staat. En even eruit en erin zal zwart beeld als resultaat hebben, totdat je de Dreambox restart.
Bigfoot Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 nou daar heb ik nooit last van gehad dat je opnieuw moet opstarten hoor...
DBdrug Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2006 OK! Nou, bedankt voor jullie antwoorden, dit wilde ik weten!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen