Ga naar inhoud


previeuw periode van casema kaart om te zeilen?


BIG M

Aanbevolen berichten

het volgende.

bij casema is het zo dat als je de de kaart activeert je 2 weken lang kan kijken naar het volledig pakket. na 2 weken word ie gedeactiveerd indien je niet op tijd de formulieren terug gestuurt heb kom je dus op zwart te staan.

de meeste mensen weten dat ook. mijn vraag is zit er een of ander tijdklok in de kaart die gewoon na 2 weken ermee kapt. of word dat op afstand gedaan door de provider?

 

ik zelf denk dat laatste, maar kan het ook mis hebben, wat nou het toeval wil zijn, uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je dus de kaart kunt blokkeren van het op zwart gaan na die 2 weken perioden door een en ander soort apparaat. tussen de decoder en je kabelingang te stoppen.

 

je moet het zien als een blokker wat vroeger gebruikt werd voor de MC kaarten irdeto. alleen is dit geen kaartlezer.

 

is dit uberhaupt wel mogelijk?

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites


moet ik je toch teleur stellen... ik had de updates geblokkeerd op de cardserver en in de emu maar naar 2 weken was het toch echt zwart...

 

de kaart heeft een interne klok die na x "ticks" stopt met uitdelen van sleutels..

daarna heb je een update nodig waarbij de kaart een "serienummer" krijgt en bestuurt kan worden door je kabelaar..

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, wij ook ;-)

 

Er zijn immers vele wegen naar Rome, alleen geeft Tom Tom deze niet aan ;-)

 

Is alleen de vraag hoe lang dat gaat werken met het samengaan. Komt er mogelijk weer een gezamelijk signaal en kunnen we de Nokia's, etc. weer uit de kast halen?!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...