Gast Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Hoi, Kan er op de dreambox 500 een dvd-recorder aangesloten worden? Zoniet wel model dan wel? Moet ook geschikt zijn voor cardsharing.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga ervanuit dat tegenwoordig elke ontvanger,TV,Video,... een SCART aansluiting heeft dus ik denk dat je de SCART uitgang van de Dreambox kan aansluiten op de Ingang van de DVD-Recorder waardoor je kan opnemen. Maar dan moet je wel altijd je DVD-Recorder hebben aanstaan als je TV wil kijken want ik denk dat de dvd-recorder het signaal anders niet doorstuurt naar de TV (DVD-Recorder is dan weer via SCART aangesloten op de TV). Er bestaan ook SCART boxen dus misschien kan je daarmee zowel de TV als DVD-Recorder aansluiten op de TV uitgang van de ontvanger ??
Gast Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Lijkt me niet zo handig als men dvd-recorder altijd moet aanstaan, ik zie dat de 5620 wel 2 scartuitgangen heeft en die kost ietsjes meer maar de support hiervoor is blijkbaar niet zo goed. Toch maar de 7020 dan?
emree Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Je hebt op je dm500 een scart uitgang en daarnaast ook compsite uitgang. Dus je kan je tv via scart aansluiten en je dvd recorder via kabeltjes geel(video), rood en wit(audio). Als je dvd recorder niet rechtstreeks de kabeltjes aankan, kan je een convert kopen naar scart. Probleem opgelost. Gr emree
Hout Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 kan je dan zowel via scart als composite kijken op de 500? DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Gast Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 ik denk dat zo'n ontvanger steeds via beide uitgangen beeld geeft. Mijn Aston heeft een SCART, Composit, en S-VHS uitgang en ik zie toch niet zo meteen een knop op de AB staan om te schakelen (ook niet in de instellingen).
Hout Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 ik zal het vanavond eens testen DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
emree Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 yeps, je krijgt via scart en composite gewoon beeld. Je hoeft niet te schakelen. gr. emree
Hout Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb het dus net getest tv op scart en zo'n draadloos zendertje op de composite. gaat prima alleen zodra ik de gele stekker aansluit op de zender wordt het beeld op mijn tv heel erg rood. Iemand daar een verklaring voor? Het beeld op de tv die op de ontvanger zit heeft normale kleuren dan. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Citaat: Ik heb het dus net getest tv op scart en zo'n draadloos zendertje op de composite. gaat prima alleen zodra ik de gele stekker aansluit op de zender wordt het beeld op mijn tv heel erg rood. Iemand daar een verklaring voor? Het beeld op de tv die op de ontvanger zit heeft normale kleuren dan. Dus toch niet zo goed deze methode?
Hout Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik kan die zender ook aansluiten met een scart die tussen de scart van de db en de tv gaat maar dat beinvloed weer de beeld kwaliteit vind ik DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 En eventueel een scart splitter met versterker geen optie? Dus reciever naar ingang splitter en uitgang naar tv en recorder met versterker in de splitter ingebouwd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen