Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 hallo, heb zojuist op mijn db 500 flubber gezet.daarna factory reset. nu wil ik een handmatige transponder scan doen maar na twee secondeen start db automtisch opnieuw op.hoe op te lossen???????????
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 De DB restart altijd automatisch na een factory reset. CU, WanWizard
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 klopt, maar daarna wilde ik een handmatige transponderscan doen en dat lukt niet. na twee tellen start de db gewoon weer op nieuw op.oftewel. ik klik "start scan"aan en hopla de db start opnieuw op, geen scan dus
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Volgens mij klagen meer mensen daar over (en niet alleen bij Flubber). De enige oplossing die ik voorbij heb zien komen is handmatig vanaf de PC (met bv dreamboxedit) een update te doen, of een settingslijst vanuit het Flubber download menu te selecteren. Eens er een lijst in zit zijn er geen problemen meer met een transponder scan. CU, WanWizard
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 met emerald had ik er geen last van. heb er nu de lijst van joske 16/07 in zitten.ik moet voor heel veel zenders 1 of 2 mhz naar beneden wil ik lock en sync krijgen. dan scannen en beeld hebben. degene die bij mij ooit de handel heeft geplaatst zegt dat het verlagen van mhz door de tuner komt die in de DB zit.boven heb ik een 500 en beneden een 7000.
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Als je alle frequenties 2 MHz moet herstellen dan ligt dat waarschijnlijk aan een afwijkende LOC van je LNB... dus problem ligt buiten.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 dat geloof ik ook, maar niet handmatig een transponderscan maken zonder dat de db meteen opnieuw opstart is een fludder probleempie, toch. want bij emerald had ik geen last van terwijl dat mhz verhaal toen ok al aan de orde was. oftewel voorlopig emerald ermaar weer opzetten denk ik zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen