Gast Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Hallo, ik heb op mijn dreambox 7000 samaba draaien. Nu heb ik een film opgenomen op hdd en wil deze naar mijn pc zetten. Ik heb echter de split size op 16 gig gezet en krijg dus een opname in 1 bestand.. (is nu een bestand van 3,5 gig) ik zie deze bestanden niet eens in de windows verkenner omdat er blijkbaar een file size limiet bestaat onder samba, wie heeft hier een oplossing voor?? zodat ik deze grote bestanden toch via samba kan zien / kopieren?? Heino
ceesmf Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 ofwel samba 3.0 installeren; die heeft de beperking niet, ofwel met ftp overzetten
Gast Geplaatst: 6 augustus 2006 Geplaatst: 6 augustus 2006 Nu ik PLi Flubber (vanuit multiboot, een CVS van een paar maand oud in flash) draai, kan ik met ftp ook geen files groter dan 2 GB meer zien. Met de Gemini 2.8 die ernaast staat geen problemen. FTP is dus niet altijd een oplossing. Greetz, Lion.
guys Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Kun je als volgt oplossen: - start de webinterface op via je browser in de PC - ga naar movies, dan zie je de lijst van opgenomen films - onderaan staan drie knoppen /Delete / download / VLC - gebruik de download toets om het file naar je PC te halen. FTP programma helpen niet, het heeft met t bestandoformaat te maken van Flubber, zo ver ik weet is dit de enige manier succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen