Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Tot nu toe draaide ik op een oude Hydra image maar nadat ik probeerde een nieuwe cam te downloaden hing de box. Daarna na een restart kon ik geen kanalen meer ontvangen via Newcamd in combinatie met mij Canal+ kaart. Omdat ik vond dat het toch tijd werd om er een nieuwe image op te zetten heb ik PLI flubber er op gezet. Nat het installeren van verschillende Cams heb ik nog steeds geen beeld, en ook cardinfo geeft geen respons. Wat ik mis in de image id de mogelijkheid om de Cam te configureren, tenminste, ik kan het niet vinden. De C+ kaart heb ik al in verschillende slots geprobeerd en tenslotte laten uitproberen bij mijn C+ dealer. Daar werkte de kaart wel maar die wist me te vertellen dat de C+ kaarten zouden zijn geblokkeerd voor de dreambox. Doe ik iets fout of is de Dreambox defect?
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Probeer CCcam als EMU. Werkt 'out-of-the-box' en er is geen config nodig. Zorg wel dat je de kaart met de chip naar beneden in je lezer heb zitten. Dat verhaal over dat CD kaarten in de DB geblokkeerd zouden zijn is natuurlijk een fabeltje.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Niet vergeten onder de blauwe knop 'Softcam Setup' de 'default softcam' in te stellen. Alleen downloaden is niet genoeg.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 De kaart doet het inmiddels weer. Nadat ik de image er opnieuw had opgezet heb ik Newcamd geïnstalleerd en als standaardcam ingesteld. Daarna weer beeld op het CD pakket.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Sinds ongeveer 3 dagen doet mijn CD kaartje het alleen met de zenders NL1, NL2, NL3. RTL4, 5, SBS6, Discov. etc. zijn allemaal zwart. Ik heb een Basis-pakket (7,95 pm), en alle zenders hebben het de afgelopen maanden wel goed gedaan, ook CD updates kwamen zonder problemen binnen. Ik heb newcamd6.10b lopen op mijn DB7000s. Entitlement is nog tot 30-09-2006, dus kaart kennelijk wel geupdated. Iemand een idee??
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 nieuwe vraag, nieuw topic merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten