jaapvp Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Wie weet een oplossing voor het volgende probleem. configuratie DM7000s en een DM5620 in een (wired) netwerk. Beide boxen ingesteld op DHCP. Interne Sh@ring OK. Alles lijkt OK. De communicatie met de 7000 geeft geen problemen. Telnet en FTP gaat als en speer. Met de 5620 echter gaat het communiceren met horten en stoten. Het lijkt erop dat de box zeker 2 a 3 seconden op volledige snelheid communiceert en dan voor zo'n 10 tot 15 seconden echt helemaal "dood" lijkt of de 5620 voor die tijd in slaap valt, en dat gaat zo maar door. Ook met Telnet, FTP en streaming heeft de box hetzelfde probleem. Het maakt niet uit welk image ik op de box draai, emerald en flubber geven hetzelfe resultaat. oudere images heb ik niet geprobeerd omdat ik de 5620 pas sinds mei j.l. in bezit heb. Wie heeft een tip? Alvast bedankt voor reacties. Jaap
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 heb je nog een utp ingang vrij op je switch/hub/router ? verwissel de utp-kabel van je 5620 eens naar een andere, vrije poort op dat apparaat. merDe deze ruimte is te huur
fr@ncis Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 En als je nog ergens een 10 Mbit hub hebt staan, probeer dan eens hiermee. Ik heb dit fenomeen met een 500 met Philips tuner.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen