Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb vandaag de nieuwe PLI flubber erop gezet Helaas krijg ik Gbox niet aan de praat Ik heb hem via de Blue panel geinstalleerd. Als ik via telnet kijk of gebox draaid krijg ik de volgende melding could not open: gbox_cfg CPU IBM PowerPC STBx25xx using LinuxTV api2 could not open /var/keys/softcam.cfg /dev/tts/1 opened with 1 multicam(s) opening /dev/dvb/card0/ca0 for cw writing, on index(s) 01 Error in bind indINP socket mode: any pid Connecting to 127.0.0.1[127.0.0.1]:80 wget: server returned error 404: HTTP/1.1 404 Not found could not open: gbox_cfg could not open /var/keys/softcam.cfg Wie kan me helpen om het probleem op te lossen
Ome Merde Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Pli installeerd alleen het startscript voor de emu, je zal zelf de bestanden moeten plaatsen. Dit doen de mannuh van Pli omdat gbox non-public is. een beetje google-aar vind de emu binnen no-time. zie ook hier merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik denk dat ik wat bestanden mis Ik kan bv gbox_cfg nergens vinden Wie o wie kan mij helpen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen