Ga naar inhoud

[7000S] Welke FP Image voor nieuwste images

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een drukke periode wilde ik graag weer nieuwe images op mijn dreambox (dm7000) testen. Voorheen installeerde ik de originele DMM image Release 1.09 in de front processor flash en zette bijvoorbeeld Gemeni images op mijn usb-stick. Echter zijn volgens mij de laatste images niet meer gebaseerd op deze originele 1.09 release. Bij het downloaden van bijvoorbeeld Gemeni 3.00 staat bijvoorbeeld: “Enigma: 21.06.2006 * GCC 3.4.4...”, maar ik kan hieruit niet ontdekken voor welke FP-image deze images zijn geschreven.

Kunnen jullie mij vertellen welke Front Processor image noodzakelijk is voor de laatste images, bijvoorbeeld: Gemini v3.00 en pli-Flubber en waar ik deze FP-image kan downloaden?

Geplaatst:

Ik ben nogal een newbie op het gebied van image upload en ik heb het forum dan ook goed doorgelezen, maar ik kom er nog niet helemaal uit hoe ik de nieuwste images op mijn usb-stick in combinatie met de juiste FP-image werkend krijg.

Graag zou ik de nieuwe PLi Flubber image op mijn usb-stick willen installeren, maar om deze volgens mij werkend te krijgen moet ik een nieuwe FP-image installeren, voorheen was dit meestal 1.09. Echter heb voor bijvoorbeeld PLi Flubber FP-image 1.06 nodig dit is toch een oudere FP-image versie, moet ik dan via de standaard update mogelijk de oude 1.06 image uploaden?.

Kunnen jullie mij misschien vertellen welke handelingen ik voor de Front Processor image moet verrichten om voor de nieuwe images (zoals PLi Flubber) werkend te krijgen.

Geplaatst:

1.09 is de versie van Enigma, niet van de FP...

CU,

WanWizard

Geplaatst:

Kunnen jullie mij misschien vertellen welke handelingen ik voor de Front Processor image moet verrichten om voor de nieuwe images (zoals PLi Flubber) werkend te krijgen

gewoon met dreamup of met de root.cramfs methode (FTP). Je FP wordt dan automagisch opgekieteld naar versie 1.06. Het image is gebasseerd op enigma 1.10 als ik het goed heb.

Ben je meteen weer up2date en heb je een strak image in je box. flash-erase is niet nodig.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen