Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Wie kan mij helpen? Mijn DB 7000S weigert om in het geheugen te schrijven. 1. Als ik nieuwe zenders zoek, zegt het televisiescherm aan het eind van de zoekactie: “couldn’t open servicefile – create /var/tuxbox/config/enigma” FTP leert dat deze file met inhoud aanwezig is. Druk ik dan op de groene knop om de melding te sluiten, dan schakelt de DB zichzelf uit. 2. DreamboxEdit, Sent file to Dreambox: Foutmelding “Transfer aborted, error sending file “services” to the Dreambox.” 3. Heb geprobeerd Hydra opnieuw te flashen. Foutmelding:”connect: WSocketResolveHost: Cannot convert hostadres ‘(IP van mijn DB)’, Error nr.11001” 4. Heb geprobeerd een Dream-Up uit te voeren maar als ik bij “Perform a flash-erase during the process” op “Ja” druk krijg ik de foutmelding “Aborted by User, Exiting” (en dat betekent niet dat het opwindend is maar dat‘ie er uit gaat!) 5. Ik heb de gewoonte de DB af te sluiten op zender Nr. 1 waar hij dan ook weer mee opstart Sluit ik nu af met een andere zender dan start de DB toch weer op met zender 1. Hopelijk is dit voor een deskundige voldoende info om de oorzaak te herkennen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Hyunday magic Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Alles wijst er op, dat je box geen ruimte meer heeft in /var Ik zou beginnen, om overtollige plugins. emu's en skins er uit te halen. Als je dat gedaan hebt, zul je zien dat wel weer gaat. Hydra? Dat is inmiddels wel een beetje antiek :-) The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Plinux Member, Je had gelijk. Probleem omgelost. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen